[OT] Wygaszacz ekranu w KDE a procesor wielordzeniowy (?)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 29 Maj 2008, 10:57:47 CEST

Dnia środa, 28 maja 2008, Mieszko Kaczmarczyk napisał:

> KDE 3.5.9???  Czasem też mi się nie włącza - też nie wiem dlaczego raz
> działa a raz nie.

Tak, 3,5,9. Czyli to nie jest nic nietypowego dla mojego kompa. Aczkolwiek
dokładnie ta sama konfiguracja programowa (system dosłownie przeniesiony i
tylko przekonfigurowany do sprzętu) działa poprawnie na starej Actinie z
jednordzeniowym P4 2.4GHz. I ten fakt "dwoistości" działania mnie cokolwiek
dziwi.