[OT] Wygaszacz ekranu w KDE a procesor wielordzeniowy (?)

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Czw, 29 Maj 2008, 19:31:04 CEST

Thursday 29 of May 2008 10:57:47 Łukasz Maśko napisał(a):

> Tak, 3,5,9. Czyli to nie jest nic nietypowego dla mojego kompa.
> Aczkolwiek dokładnie ta sama konfiguracja programowa (system
> dosłownie przeniesiony i tylko przekonfigurowany do sprzętu) działa
> poprawnie na starej Actinie z jednordzeniowym P4 2.4GHz. I ten fakt
> "dwoistości" działania mnie cokolwiek dziwi.

Ja mam odwrotnie - na jednordzeniowym Sempronie 1,5GHz raz działa a raz
nie - czasem wyświetla się "X" - a na Athlonie64x2 2GHz działa
bezbłędnie.  Już pewnie taki urok 3.5.9 - pewnie przenieśli coś z
gałęzi 4.0 i się gryzie.

Miesiu
--
Zobacz cyfrową stację pogody: