[OT] Wygaszacz ekranu w KDE a procesor wielordzeniowy (?)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 29 Maj 2008, 11:00:09 CEST

Dnia środa, 28 maja 2008, Bartłomiej Zimoń napisał:
[...]
> Na jedno rdzeniowym duronie (i686) tez po uruchomieniu nie uaktywnia sie
> xscreensaver.

xscreensaver bez ręcznego uruchomienia nie będzie działać na żadnym kompie,
bez względu na procesor. Ja go kiedyś, dawno temu, odpalałem z ~/.Xclients

> W zwiazku z tym podysmlinkowalem /usr/bin/xscreensaver do
> ~/.kde/Autostart/xscreensaver jak reka odiol na razie ne znam innego
> rozw.

Rzecz w tym, że ja nie używam xscreensaver, tylko systemu wygaszaczy z KDE,
a to powinno być poprawnie odpalane podczas startu KDE. Tylko, że nie jest.