cos jakby chroty, namiasta wirtualizacji :) - problem z php-gd

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 6 Lis 2008, 11:24:52 CET

On Thu, 6 Nov 2008, Przemysław Backiel wrote:

> wykonuje z palca
> [przemek w trinity cron.d]# whoami
> root
> [przemek w trinity cron.d]# exec /usr/sbin/cacti-poller
> PHP Warning:  PHP Startup: Unable to load dynamic library
> '/usr/lib/php/gd.so' - libX11.so.6: cannot open shared object file: No
                          ^^^^^^^^^^^
Ale Twój problem jest IMHO tutaj...
> such file or directory in Unknown on line 0
> [przemek w trinity ~]$ whoami
> przemek
>
> prosze, zwróccie uwage, ze wylogowało mnie na usera z ktorego su na
> roota robiłem

Przecież od tego jest exec :) zastępuje bieżący proces (czyli bash w su)
tym który uruchamiasz (czyli /usr/sbin/cacti-poller)

A co jest nie tak?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"