problemy z compizem

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Sob, 8 Lis 2008, 15:45:10 CET

Witam,

mam Th, kde 3.5.10, compiz 0.7.8-3 i problemy...
Kiedy włączam compiza (za pomocą fuzion-icon) aby był menadżerem okien dostaję
takie coś:
$ fusion-icon
 * Detected Session: kde
 * Searching for installed applications...
 * NVIDIA on Xorg detected, exporting: __GL_YIELD=NOTHING
 * Using the GTK Interface
 * Interface not installed
 ... Trying another interface
 * Using the Qt4 Interface
 * Starting Compiz
 ... executing: compiz --replace --sm-disable --ignore-desktop-hints ccp
compiz (core) - Error: Another window manager is already running on screen: 0
compiz (core) - Fatal: No manageable screens found on display :0.0

Po tym okna nie mają dekoracji i nie można ich przesuwać i
aktywować/dezaktywować.
Dzieje się to tylko na moim uzytkowniku, na pozostałych działa. Usuwałem już
~/.config/compiz/  ale nie pomogło.

Jakieś porady?

--
pozdrawiam,