Ponownie - CRI i instalacja na vmware

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 14 Lis 2008, 12:58:54 CET

On Fri, 14 Nov 2008, Paweł Muszyński wrote:

> Z ciekawości - dlaczego?
> Nie możesz na zdalnym serwerze zabootować z RescueCD (albo wgrać
> rescueCD na dysk i wtedy z niego - pisałem kiedyś jak) i zainstyalować
> przez chroot normalnie?

Nie każdy zdalny serwer udostępnia kvm via net :)

Choć jak się zorientowałem, ovh nawet udostępnia - można podać nawet adres
ftp z którego ma sobie pobrać iso z obrazem, miodne... Szkoda że tego nie
zauważyłem wcześniej - oszczędziłoby mi sporo nerwów ;)

W końcu sobie poradziłem, w pętli for najpierw załadowałem wszystkie moduły
z /lib/modules/uname a potem w kolejnej pętli odpaliłem próbę mountowania
wszystkiego co jest w /dev/ - ale okazało się że i tak nic nie zdziałam, bo
swój desktopowy system mam 32bit a serwer docelowy 64bit.

Sięgnąłem po ostateczny środek - zainstalowałem na sąsiednim komputerze,
zrobiłem .tar.gz z tego co wyszło, na zdalnym serwerze zbudowałem odpowiedni
kernel, rozpakowałem... uff, poszło. Prawie za pierwszym razem - tylko
głupio zaznaczyłem CONFIG_NET_ETHERNET=n, myśląc że to tylko włącza listę
kart 10Mbit... obdarowałem siebie samego kilkoma godzinami poszukiwań :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"