[OT] Programowy restart DELL-a

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Nie, 16 Lis 2008, 11:04:10 CET

On Sun, 16 Nov 2008, Łukasz Maśko wrote:

> Dnia niedziela, 16 listopada 2008, Mieszko Kaczmarczyk napisał:
> [...]
> Bardzo precyzyjnie ;-)

Chodzi o to by skorzystać z sysrq :)
Nie wiem czy całe "usb" przejdzie, ja to robię tak:

echo u > /proc/sysrq-trigger
echo s > /proc/sysrq-trigger
echo b > /proc/sysrq-trigger

Żeby wyłączyć wysyłam "o", ale to akurat nie zawsze chce zadziałać.

Oczywiście z czegoś takiego korzystam w specyficznych sytuacjach - mam np.
komputery które mają / readonly i nie miałem już siły by dochodzić do tego
dlaczego normalny reboot/halt/poweroff nie chce zadziałać :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"