[OT] Programowy restart DELL-a

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 16 Lis 2008, 11:12:02 CET

Dnia niedziela, 16 listopada 2008, Jacek Osiecki napisał:

> Chodzi o to by skorzystać z sysrq :)
> Nie wiem czy całe "usb" przejdzie, ja to robię tak:
>
> echo u > /proc/sysrq-trigger
> echo s > /proc/sysrq-trigger
> echo b > /proc/sysrq-trigger

Lepiej w kolejności s-u-b (sync-unmount-boot, bo sync po unmount nie ma
sensu).

To znam - nie działało, przynajmniej odpalane z klawiatury
(Alt+SysRq+<klawisz>). Teraz już nie potrzebuję, bo restart działa
poprawnie. Jak pisałem, problem był w BIOS-ie, nowe kernele mają już na to
zabezpieczenie.

Dzięki za odzew.