udev & czytnik kart

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Czw, 20 Lis 2008, 09:13:38 CET

Witam,

Mam USBowy czytnik kart wpięty na stałe wewnątrz kompa. Jeśli w czasie
startu udev nie ma włożonej karty pamięci to twożony jest tylko
/dev/sda. Niestety, na karcie założona jest partycja /dev/sda1. A więc
jeśli potem włożę kartę to nie jestem w stanie jej podmountować bo nie
ma pliku /dev/sda1. Jeśli zaś karta jest przez cały czas włożona to udev
widzi jej tablicę partycji przy starcie i tworzy sda1.

Może mi ktoś przysłać gotowca jak zmusić udev do tworzenia brakujących
plików?? Ewentualnie jak inaczej sobie z tym poradzić??

Serdecznie pozdrawiam.

grzesiek