udev & czytnik kart

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 20 Lis 2008, 10:23:00 CET

Dnia czwartek, 20 listopada 2008, Grzesiek Sójka napisał:
> Witam,
>
> Mam USBowy czytnik kart wpięty na stałe wewnątrz kompa. Jeśli w czasie
> startu udev nie ma włożonej karty pamięci to twożony jest tylko
> /dev/sda. Niestety, na karcie założona jest partycja /dev/sda1. A więc
> jeśli potem włożę kartę to nie jestem w stanie jej podmountować bo nie
> ma pliku /dev/sda1. Jeśli zaś karta jest przez cały czas włożona to udev
> widzi jej tablicę partycji przy starcie i tworzy sda1.
>
> Może mi ktoś przysłać gotowca jak zmusić udev do tworzenia brakujących
> plików?? Ewentualnie jak inaczej sobie z tym poradzić??

Jesteś pewien, że masz poprawnie zainstalowany udev? U mnie na żadnej z
maszyn, którymi się posługuję, nie ma takich kłopotów, odpowiednie pliki są
zakładane po włożeniu kart.
Swoją drogą możliwe, że to wina czytnika - w moim przypadku jak nie ma
karty, to nawet sda nie jest tworzone, dopiero po włożeniu karty. Co nie
znaczy, że czytniki nie są widoczne w systemie - są.