[OT] Zamiana dysku w laptopie ( może być naiwne ; -) proszę się za bardzo nie śmiać )

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Czw, 20 Lis 2008, 15:13:04 CET

Witam,

> Pamiętaj, że to do laptopa, dysk 2.5", nie chcę, żeby mi zżerał całą
> baterię zanim się system odhibernuje ;-)

Wiem, że to do lapka.
Niedługo kupuję do swojego ST9320421AS. Nieco ponad 2 Waty mocy.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski