[OT] Zamiana dysku w laptopie (może być naiwne ; -) proszę się za bardzo nie śmiać)

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 20 Lis 2008, 21:38:27 CET

Łukasz Maśko rad był zauważyć:
> Planowany proces wygląda tak: podłączyć drugi dysk w kieszeni USB, odpalić
> np. z RescueCD czy LiveCD, żeby główny dysk nie był używany, potem
> cat /dev/hda > /dev/sda. Po przegraniu wszystkiego sprawdzić fdisk-iem, czy
> nie ma jakichś herezji na nowym dysku (wydaje mi się, że nie powinno, ale
> kto to wie...), przełożyć dysk do laptopa i tyle. Może będzie trzeba
> przeładować podnieść jeszcze raz z CD i przeinstalować lilo. Na dysku
> pozostanie oczywiście dużo wolnego, niespartycjonowanego miejsca - ale to
> można zagospodarować później.

Zadziała. Sprawdzane wiele razy. Może być cat. Dyskom nic nie będzie.
Lilo nie trzeba odświeżać, przeniesie się tak jak należy.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%