[OT] Zamiana dysku w laptopie ( może być naiwne ; -) proszę się za bardzo nie śmiać )

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Czw, 20 Lis 2008, 22:19:59 CET

Osóbka znana jako Zbyniu Krzystolik, wystukała:
> Łukasz Maśko rad był zauważyć:
>
> Zadziała. Sprawdzane wiele razy. Może być cat. Dyskom nic nie będzie.
> Lilo nie trzeba odświeżać, przeniesie się tak jak należy.
>
> Zbyniu

Ehh, podepnę się... Samo cat /dev/cokolwiek pewnie troszkę potrwa, więc ja
zwykle w tym czasie robię to tak:
fdisk /nowy/dysk
i zakładam co mi potrzeba,
potem:
cp /stary/dysk/costam/root /nowy/dysk/inne_cuda/root
z rescue - na nowym:
lilo -v

i po wszytkiemu :-)
pozostaje skopiować duuużo danych z partycji na której jest /home

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl