Znów problem ze sterownikami grafiki Intela (było: Co mi się pochrzaniło?...)

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Wto, 25 Lis 2008, 09:58:25 CET

Łukasz Maśko wrote:
> porządku. Kurcze, co z tym Intelem?!
>
> Zainstalowane najnowsze pakiety z Th-test, grafika i855GM.

To ja się dołączam. Też ma lapka na intelu (MacBook z chipsetem ICH7) i
problem polega na tym, że po aktualizacji jajca na 2.6.27 X'y zacinają
się po mniej więcej minucie. Tzn. myszka się porusza ale aplikacje nie
reagują. Alt+Ctl+BackSpace zabija X'y po czym startuje je na nowo i
chodzą znowu przez mniej więcej minutę. Mam Th-i686 i wczorajsze updaty.
Jak odpalę maszynkę na starym jajcu to działa OK 2.6.25.18-1. Na kompie
na którym mam GeForce 5200FX wszystko chodzi OK na obu jajcach. Wie ktoś
o co chodzi??

Pzdr
grze$