Re: Znów problem ze sterownikami grafiki Intela (było: Co mi się pochrzaniło?...)

Lukasz Kies kiesiu w kiesiu.com
Wto, 25 Lis 2008, 11:56:02 CET

W dniu 25 listopada 2008 09:58 użytkownik Grzesiek Sójka <pld w pfu.pl> napisał:

> To ja się dołączam. Też ma lapka na intelu (MacBook z chipsetem ICH7) i
> problem polega na tym, że po aktualizacji jajca na 2.6.27 X'y zacinają
> się po mniej więcej minucie. Tzn. myszka się porusza ale aplikacje nie
> reagują. Alt+Ctl+BackSpace zabija X'y po czym startuje je na nowo i
> chodzą znowu przez mniej więcej minutę. Mam Th-i686 i wczorajsze updaty.
> Jak odpalę maszynkę na starym jajcu to działa OK 2.6.25.18-1. Na kompie
> na którym mam GeForce 5200FX wszystko chodzi OK na obu jajcach. Wie ktoś
> o co chodzi??

Pokaż co Ci tam daje:
# dmesg | grep drm

Oraz:
$ LIBGL_DEBUG=verbose glxinfo | head -n 3

Zobacz czy to nie ten sam problem co u mnie
http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-en/2008-November/020598.html
(zobacz cały wątek).

Dodam, że u mnie z 2.6.25.x działa bez problemu. Problem jest tylko z 2.6.27.x

Pozdrawiam,
Łukasz