[OT] Nagrywanie z kamerki internetowej

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 25 Lis 2008, 13:34:00 CET

Daniel MrĂłz napisał(a):
[...]
> mplayerem pisz w yuv4mpeg do pipy z jednej strony, a czymś przekodowującym
> (np. x264) z niego czytaj. Ja tak robię przy rekodowaniu czegokolwiek
> (DVD, VCD, MPEG, XviD, Osprey itp) do h264. Działa bardzo dobrze.
> Jeśli jako czytacza użyjesz x264, to pamiętaj aby kolejkę nazwać z
> rozszerzeniem y4m, aby koder wiedział z czym ma do czynienia.

Dokładnie tak się wczoraj bawiłem. Jako kodera używałem ffmpeg, ale miałem z
nim drobny problem - nagrywał mi z 2x mniejszym framerate niż powinien i
odtwarzany filmik szedł 2x wolniej. Ale, myślę, że to się da jakoś inaczej
obrobić. To nie problem. Dzisiaj popróbuję z czym innym, może właśnie x264.

--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                        GG:   2441498    /\\