[OT] Nagrywanie z kamerki internetowej

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 25 Lis 2008, 11:27:53 CET

On Mon, Nov 24, 2008 at 10:17:39PM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Jedyne co mogę zrobić to użyć mplayera z opcją -vo yuv4mpeg, ale to generuje
> bodajże surowe pliki, bardzo duże w każdym razie. Jak jeszcze inaczej można
> sobie z tym problemem poradzić?
mplayerem pisz w yuv4mpeg do pipy z jednej strony, a czymś przekodowującym
(np. x264) z niego czytaj. Ja tak robię przy rekodowaniu czegokolwiek
(DVD, VCD, MPEG, XviD, Osprey itp) do h264. Działa bardzo dobrze.
Jeśli jako czytacza użyjesz x264, to pamiętaj aby kolejkę nazwać z
rozszerzeniem y4m, aby koder wiedział z czym ma do czynienia.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn