[TH] Zmiana architektury i686 -> x86_64 - Kłopoty z oknami w KDE 3.5 - brak dekoracji

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Czw, 27 Lis 2008, 09:33:32 CET

Ostatnio przenosiłem system z 32 do 64 bit i większość pakietów była
odinstalowywana  i instalowana z --nodeps --nofollow. Po wszystkim w
KDE, nawet na koncie nowo utworzonego użytkownika wszystko cacy, tylko z
oknami nie da się pracować.
Czy ktoś spotkał się z takimi objawami :
- Brak dekoracji okien z paskami tytułowymi (w kcontrol są dostępne
Plastic i KDE2 do wyboru i wyświetlają się poprawnie w polach testowych).
- wszystkie okna zapisane w sesji zlane są w jedno, brak możliwości
focusu (kliknięcia wybierającego okno), brak możliwości edycji tekstu w
polach tekstowych, obsługi terminala.
- Brak informacji o uruchomionych aplikacjach na pasku zadań
- Pomimo zdefiniowanych 12 pulpitów, aplet "Przełącznik i przeglądarka
pulpitów" informuje tylko o 1.
Zrzut ekranowy :
http://lighti.elektroda.net/linux-trouble/NoDecor1Desk.png
Najprawdopodobniej pominąłem jakiś pakiet xorg/kde.
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie o rozwiązaniu ?
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski