Swieze Th i brak polskich literek...

Grzegorz Rajda mellonedain w gmail.com
Czw, 27 Lis 2008, 09:35:02 CET

Witam!

> Natomiast w Xach nadal bida - o polskich literkach można zupełnie zapomnieć,
> zarówno jeśli chodzi o ich wprowadzanie w xterm/aterm, jak i oglądanie.
> Teraz
> nawet jak odpalę konsolę z fontem iso-8859-2, to zamiast polskich literek
> mam w pine spacje :(

Sam parę miesięcy temu upgradowalem Ac do Th, jeżeli używasz KDE
musisz mu w Ustawieniach ustawić ręcznie locale zmienić język domyślny
(nie wiem, dlaczego, ale mi się samo nie ustawiło) sprawdz czy xorg
czy nie rzuca podpowiedziami tj. warningami podczas startu (powinno
być w logach). Ja musiałem troszkę jeszcze powalczyć z ustawieniami
fontów, ale wydaje mi sie, ze ta kwestia dotyczyla mojej stacji tylko
(mam mnostwo roznych czcionek w roznych miejscach w systemie plikow).

--
Pozdrawiam,
Grzegorz