[TH] Zmiana architektury i686 -> x86_64 - Kłopoty z oknami w KDE 3.5 - brak dekoracji

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Czw, 27 Lis 2008, 23:18:48 CET

On czwartek 27 listopad 2008 14:59:12 Łukasz Maśko wrote:
> Dnia czwartek, 27 listopada 2008, Daniel Dawid Majewski napisał:
> [...]
>
> No to jak dla mnie to masz coś źle zainstalowane. Zweryfikuj X-y przez
> rpm -V, może tak czegoś się dowiesz. Na pewno problemem jest niestartujący
> kwin. A dlaczego - nie wiem niestety :-(

najnowszy poldek z repo jest skopany wiec zalecam downgrade.
kaszania sie pakiety z x86_64 z 32bit-owymi.

pokaz :
rpm -qa poldek

Ten dziala :
poldek-0.30-0.20080820.23.3.1.x86_64