[TH] Zmiana architektury i686 -> x86_64 - Kłopoty z oknami w KDE 3.5 - brak dekoracji

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 27 Lis 2008, 14:59:12 CET

Dnia czwartek, 27 listopada 2008, Daniel Dawid Majewski napisał:
[...]
> $ kwin --replace &
> X Error: BadName (named color or font does not exist) 15
>   Major opcode:  45
>   Minor opcode:  0
>   Resource id:  0x2600004
> X Error: BadFont (invalid Font parameter) 7
>   Major opcode:  94
>   Minor opcode:  0
>   Resource id:  0x2600004
> X Error: BadCursor (invalid Cursor parameter) 6
>   Major opcode:  2
>   Minor opcode:  0
>   Resource id:  0x2600005
> X Error: BadCursor (invalid Cursor parameter) 6
> [...]

No to jak dla mnie to masz coś źle zainstalowane. Zweryfikuj X-y przez
rpm -V, może tak czegoś się dowiesz. Na pewno problemem jest niestartujący
kwin. A dlaczego - nie wiem niestety :-(