th i problemy

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Sob, 29 Lis 2008, 13:31:42 CET

On Fri, Nov 28, 2008 at 12:10:04PM +0100, crazy w noshit.pl wrote:

> Zmieniłem sprzęt, przełożyłem dysk - brak poprawy.
"Zmieniony sprzęt" to dość szerokie pojęcie. Jeśli zmieniłeś procesor,
ale nie chłodzenie, to poprawa może nie nastąpić.
Kiedyś miałem dziwne SEGFAULTy i winna okazała się płyta główna, po
wymianie której system zaczął działać bez problemów. Nie zdarza się to
często, ale może w Twoim przypadku to jest przyczyna (padnięta płyta, a
nie to, że kiedyś miałem taki przypadek).
Aby jednak wykluczyć uszkodzenie plików systemowych możesz przeprowadzić
prosty test. Zapuść jakąś dłuższą kompilację z parametrem '-jn' (gdzie
n = 4 * liczba rdzeni). Jeśli wywróci się z SIG11 to winny jest sprzęt.

> Czysto..
> Normalnie chyba do AC wrócę ;/
Gdyby to była wina Th, to wszyscy by to mieli. Jedyną różnicą między
Twoim systemem a innych to sprzęt (bo sumy kontrolne już sprawdziłeś)
i tutaj szukałbym przyczyny.

Pozdrawiam
Beorn

--