th i problemy

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Sob, 29 Lis 2008, 17:14:27 CET

Dnia Sat, 29 Nov 2008 13:31:42 +0100 Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> napisał:

> [...]
> ale nie chłodzenie, to poprawa może nie nastąpić.
> Kiedyś miałem dziwne SEGFAULTy i winna okazała się płyta główna, po
> wymianie której system zaczął działać bez problemów. Nie zdarza się to
> często, ale może w Twoim przypadku to jest przyczyna (padnięta płyta, a
> nie to, że kiedyś miałem taki przypadek).
> Aby jednak wykluczyć uszkodzenie plików systemowych możesz przeprowadzić
> prosty test. Zapuść jakąś dłuższą kompilację z parametrem '-jn' (gdzie
> n = 4 * liczba rdzeni). Jeśli wywróci się z SIG11 to winny jest sprzęt.

Zmieniony sprzęt = przeniosłem dysk do identycznej maszyny.

> Gdyby to była wina Th, to wszyscy by to mieli. Jedyną różnicą między
> Twoim systemem a innych to sprzęt (bo sumy kontrolne już sprawdziłeś)
> i tutaj szukałbym przyczyny.

Ja niestety podejrzewam specyficzny układ pakietów.
Czepiam się tego, gdyż wywalają mi się konkretne programy - FF, claws-mail, evince, gajim. Póki co
nic innego. Czasem wywalają się przy samym starcie, czasem po godzinie.

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |