Pytanie o pam_winbind

Bartlomiej Niedziela b.niedziela w data4it.pl
Wto, 7 PaĽ 2008, 08:57:32 CEST

Hej!

Mam następujący problem, już częściowo rozwiązany, ale jednak:

stawiam Postfixa (z całym asortymentem antyspamowy) jako proxy dla MS
Exchange, ale muszę autoryzować userów wysyłających maile po SMTP
(Cyrus-SASL-Saslauthd), mam ich wszystkich na serwerze MS Windows Server
2003...

Zainstalowałem heimdala, sambę i wszystko działa, kerberos się
autoryzował, winbind stoi, widzi domenę,

ale

jak próbuję w /etc/pam.d/smtp dodać pam_windind.so to za chiny ludowe
nie potrafi autoryzować usera...

Oto przykładowy PAM:

auth    sufficient      pam_winbind.so
auth    required        pam_unix.so nullok_secure use_first_pass
account sufficient      pam_winbind.so
account required        pam_unix.so

--
  Bartłomiej Niedziela, data4IT