Jak przejsc z Ac do Th

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 7 Paź 2008, 17:02:41 CEST

On Tue, 19 Aug 2008, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> [...]

Zaorywać nie będę ;), ale plan jest taki że Ac działa,
a "obok" robię jego kopię na Th na innym sprzęcie.
Mam listę pakietów z Ac, jak to użyć do zainstalowania Th?
Próbowałem z poldkiem i opcją "--pset=FILE", ale nie wyszło mi,
różne wersje pakietów, jak są same nazwy to mam "ambiguous name". :(
--
pzdr
Stacho Pal