Jak przejsc z Ac do Th

Grzegorz Rajda mellonedain w gmail.com
Wto, 7 Paź 2008, 21:14:31 CEST

Witam!

> Zaorywać nie będę ;), ale plan jest taki że Ac działa,
> a "obok" robię jego kopię na Th na innym sprzęcie.
> Mam listę pakietów z Ac, jak to użyć do zainstalowania Th?
> Próbowałem z poldkiem i opcją "--pset=FILE", ale nie wyszło mi,
> różne wersje pakietów, jak są same nazwy to mam "ambiguous name". :(

Jeżeli instalujesz sobie sam na nowym kompie PLD to lepiej ręcznie wpisz
   część pakietów takich jak xorg czy kde, resztę zassie Ci po
zależnościach. No może poza czcionkami, ale i to da się przeskoczyć.

Stosunkowo niedawno robiłem sobie upgrade z ac do th i część pakietów ma
poprostu inne nazwy. Został mi np. pakiet shadow, który jest zastąpiony
pakietem o zupełnie innej nazwie.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz