Jak przejsc z Ac do Th

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pią, 10 Paź 2008, 11:06:42 CEST

Dnia piątek, 10 października 2008, marteen napisał:

> 1) nagrywarka SATA podlaczona do kompa nie dziala - PLD AC nie wykrywa jej
> automatycznie. Nawet udev nie pomaga - moze ktos ma jakies FAQ do tego.

A to co Ci napisałem nie wystarczyło?!?...
Wklejam to tutaj jeszcze raz.
Mógłbyś chociaż napisać jakie efekty dały Twoje próby z moimi podpowiedziami,
a nie wyłącznie złożeczyć na PLD...

<paste>
Po pierwsze to jakie Ty masz kontrolery dysków i jakimi modułami je
obsługujesz.
Po drugie jeśli to nie są te nowe sterowniki ata, to będziesz miał problem.
Musisz do wszystkich kontrolerów użyć sterowników ata.
Ja bodajże z tego powodu w domu kompilowałem kernel, a w firmie zainstalowałem
kernel-desktop bo są w nim własnie moduły z serii ata.
I jeszcze raz.
Do wszystkich kontrolerów _musisz_ użyć wyłącznie modułów ata(!).
Bo używanie starych wersji modułów z tymi nowymi skutkuje bardzo dziwnymi
efektami, np raz napęd jest a raz sobie znika i go nie ma...
Poza tym, problemem były własnie uprawnienia plików urządzeń, ale z tego co
pamiętam masz udev a ja nie mam o nim pojęcia...
</paste>

Jeśli ktoś wie coś więcej na ten temat to niech się odezwie.

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Ci, co rozśmieszają ludzi, cenniejsi są od tych, co każą im płakać. (Charlie
Chaplin)