nie dziala polska klawiatura w X

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Sob, 11 Paź 2008, 12:25:01 CEST

Sylwester Gruszka:
> Witam,
>
> ne moge w nowo zainstalowanym Th w X'ach wprowadzac polskich znakow...
> podaje tu konfiguracje xorga, wydaje sie byc ok:

Mój konfig z nie tak dawno instalowanego th na którym pl literki działają:

# cat /etc/X11/xorg.conf
Section "Device"
    Identifier  "Card0"
    Driver      "nvidia"
EndSection

Section "Screen"
    Identifier  "Screen0"
    Device      "Card0"
EndSection

Section "InputDevice"
    Identifier  "Keyboard0"
    Driver      "kbd"
    Option      "XkbRules" "xorg"
    Option      "XkbLayout" "pl"
EndSection

Kodowanie również UTF-8 o ile to ma jakiś związek.

A może wybrana czcionka nie ma pl literek?
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic