cos jakby chroty, namiasta wirtualizacji :)

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Śro, 15 Paź 2008, 22:38:41 CEST

Pawel Golaszewski pisze:

> Nie masz problemu tylko chcesz odkryć ponownie koło i zrobić
> parawirtulizację. Dowiedz się jak się używa vserverów i będziesz miał
> sprawę załatwioną.
>
> Aha - raczej pomyśl o separowaniu rzeczy w formie usług, a nie demonów.
> Przykład: filtrowanie spamu, serwer pocztowy, serwer MySQL, etc...
mi chodzi o inny przypadek

maszyna ktora mało robi: ntp cacti

chce zrobic www+php+mysql w osobnym srodowisku dla userów
i nie miec problemu, jakby ktos zrobił sito - to sito w osobnym srodowisku

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel