cos jakby chroty, namiasta wirtualizacji :)

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 15 Paź 2008, 23:00:06 CEST

On Wed, 15 Oct 2008, Przemysław Backiel wrote:
> mi chodzi o inny przypadek
>
> maszyna ktora mało robi: ntp cacti
>
> chce zrobic www+php+mysql w osobnym srodowisku dla userów
> i nie miec problemu, jakby ktos zrobił sito - to sito w osobnym srodowisku

Ja bym to zrobił inaczej:
z głównego systemu wywaliłbym _wszystkie_ usługi i zrobił z niego
"nosiciela".
To co piszesz dla mnie przekłada się vservery:
- to co było do tej pory w głównym systemie (ntp i cacti)
- www+php
- mysql

To pozwoli ci zrobić kilka maszyn www+php w osobnych vserverach, a mysql
tylko rozbudować o nowy klaster z nowych adresem IP (prywatnym).

Ale to tylko takie dywagacje, zależy mocno od szczegółów :)