Bank BPH i Iceweasel - podpisywanie przelewów...

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 19 Paź 2008, 12:49:41 CEST

On Sun, 19 October 2008 12:14:57 +0200, Jacek Osiecki wrote:

> Dlaczego uciekać z pekao s.a.? Choćby dlatego, że próbują naliczać opłaty
> niezgodnie z Kodeksem Cywilnym :) Do tego jedno wielkie burdello po
> przejęciu BPH,

Gwoli ścisłości: po przejęciu "tylko" części oddziałów BPH.
Inna sprawa, że oddziały zostały przejęte razem z klientami
(którzy mogli np. nie planować zmiany banku)...
Ot, nowoczesny handel żywym towarem... Fuj.

> wielka ucieczka klientów byłego BPH i co lepszych pracowników
> tegoż...

PS: Zanim ktoś na mnie naskoczy: czym innym jest zmiana struktury
    własności banku (normalna sprawa), a czym innym, jak w tym
    przypadku, - sprzedaż iluś tam oddziałów _razem ludźmi_.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl       Wojciech Puchar: ...więc po co Linux?