Bank BPH i Iceweasel - podpisywanie przelewów...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Nie, 19 Paź 2008, 13:01:22 CEST

> PS: Zanim ktoś na mnie naskoczy: czym innym jest zmiana struktury
>     własności banku (normalna sprawa), a czym innym, jak w tym
>     przypadku, - sprzedaż iluś tam oddziałów _razem ludźmi_.

Tyle, ze kazdy z klientow mogl zdecydowac czy chce zostac w BPH czy
przejsc do Peako SA nie mowiac, ze zawsze mozna zmienic bank. No ale to
juz OT. Co do Pekao SA to ich system internetowy (pomijajac, ze jest
beznadziejny) to dziala od strzala w przegladarkach opartych na gecko.

M.