Re: Bank BPH i Iceweasel - podpisywanie przelewów...

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Nie, 19 Paź 2008, 13:37:44 CEST

On Sun, 19 Oct 2008, Marcin Krol wrote:

> Tyle, ze kazdy z klientow mogl zdecydowac czy chce zostac w BPH czy
> przejsc do Peako SA nie mowiac, ze zawsze mozna zmienic bank. No ale to
> juz OT. Co do Pekao SA to ich system internetowy (pomijajac, ze jest
> beznadziejny) to dziala od strzala w przegladarkach opartych na gecko.

No właśnie, co z tego że działa "od strzała" skoro jest beznadziejny? :)
Dla mnie odejście od sez w mu było główną przyczyną podziękowania pekao...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"