Bank BPH i Iceweasel - podpisywanie przelewów...

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 19 Paź 2008, 16:06:19 CEST

On Sun, 19 October 2008 13:01:22 +0200, Marcin Krol wrote:

> Tyle, ze kazdy z klientow mogl zdecydowac czy chce zostac w BPH czy
> przejsc do Peako SA nie mowiac, ze zawsze mozna zmienic bank.

No ba, a mogli zabić...

Uwaga! Za chwilę połowa stolików z tej restauracji zostanie przeniesiona
do sąsiedniej, po drugiej stronie ulicy. Ale proszę się nie martwić,
bo każdy może wybrać czy zostaje w tej czy przechodzi do nowej.
Nie mówiąc o tym, że zawsze można wybrać jakąś trzecią.

I wszystko jest OK? W mojej wsi _nie jest_.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl            Z naszymi ocenami jest jak z zegarkami: każdy