Bank BPH i Iceweasel - podpisywanie przelewów...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Nie, 19 Paź 2008, 19:47:51 CEST

> I wszystko jest OK? W mojej wsi _nie jest_.

Najpierw pisales, ze ludzie _nie mieli w ogole_ wyboru i to jest be.
Potem jak napisalem, _ze mieli jakis_ wybor to tez okazalo sie be. Twoim
zdaniem co bank mial zrobic? "Przepraszamy panstwa, sprzedano nas,
zabierzcie sobie swoje pieniazki i schowajcie w skarpetach, bo nie
mozecie zostac ani w starym ani w nowym banku"? Nie wiem, w jakim banku
masz obecnie konto, ale sugeruje Ci przeczytac swoja umowe jaka z nim
zawarles. Zwlaszcza fragmenty drobnym druczkiem. Jeszcze sie przypadkiem
okaze, ze w razie wlamania na konto, plajty banku czy innych
nieprzewidzianych okolicznosci nie odzyskasz 100% oszczednosci tylko np
90%. EOT bo NTG.

M.