Jakiego urządzenia potrzebuję ( sieć )

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Śro, 22 Paź 2008, 18:16:03 CEST

Dnia środa 22 października 2008, Michal Kochanowicz napisał:
> Hej
>
> Będę zestawiał jedną z dwóch poniższych konfiguracji i chciałbym prosić
> o poradę, jakie urządzenie (hub, switch, coś innego) pozwoli mi to
> osiągnąć. Chodzi mi o konkretne modele urządzeń, które spełnią (bardzo
> małe jak sądzę) wymagania, będą działać stabilnie, bezpiecznie i będą w
> miarę tanie :)
>
> 1. Internet z TV kablowej zakończony ethernetem. Do niego bezpośrednio
>    podpięty komputer z PLD i dwiema kartami sieciowymi. Chciałbym do
>    drugiej karty sieciowej podpiąć urządzenie (hub, switch, ...), który
> [...]

WRT54GL z załadowanym firmware OpenWRT. Sprawdzi się z powodzeniem w obu tych
konfiguracjach.

http://allegro.pl/search.php?string=wrt54gl
http://openwrt.org/

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl