Ktora wersja PLD najelpsza na maszyne produkcyjna?

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Czw, 23 Paź 2008, 08:26:53 CEST

2008/10/23 marteen <marteen w go2.pl>:

> Jak to sie stalo ze wersja AC z czasem stala sie niestabilna??

Pytanie do RM

> Rozumiem ze czas zycia dystrybycuji dobiega konca ale zeby pojawialy sie aktualizacje ktore powoduja destabilizacje badz destrukcje systemu to jakas dziwna sytuacja. Zwlaszcza ze PLD wiele osob instaluje na serwerach firmowych ktore musza dzialac w sposob pewny i bezawaryjny.
>
> Nie chce nikogo urazic ale takie podejscie do sprawy ze dana wersja PLD jest super przez wiekszosc czasu ale jak juz sie pracuje nad nowa wersje to ta wersja staje sie unstable jest nieodpowiedzialne i dziwne i naraza uzytkownikow zwlaszcza tych firmowych na powazne straty.

Może czas ogłosic zmiany? Oficjalnie opowiedzieć, ze TH jest juz ok.
Ze będzie rozwijane w systemie ciągłym z ew. mozliwością pojawiania
się snapshotów... albo coś...

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.