Ktora wersja PLD najelpsza na maszyne produkcyjna?

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Czw, 23 Paź 2008, 08:30:17 CEST

On Thursday 23 of October 2008, marteen wrote:

> Jak to sie stalo ze wersja AC z czasem stala sie niestabilna??

Taka opinia to po części marudzenie osób, którym akurat coś się zepsuło (choć
nie powinno).

U mnie z kilkoma serwerami na Ac nic złego się nie dzieje/działo - dla mnie
zachowuje się stabilnie (co prawda powoli upgraduje je do Th by mieć
jednolitą platformę).