Ktora wersja PLD najelpsza na maszyne produkcyjna?

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Czw, 23 Paź 2008, 09:29:26 CEST

On Thursday 23 of October 2008 08:30:17 Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> [...]

Bo Aktyn ma krótszy okres połowicznego rozpadu niż Tor i Tytan (-;

> Taka opinia to po części marudzenie osób, którym akurat coś się zepsuło
> (choć nie powinno).

Zbyt dużo było tych przypadków.

A tak poza wszystkich, to uważam, że prowadzenie tej dyskusji na tej liście a
nie na {users,devel}-en jest nieefektywne i niemiłe wobec RM-a ac.

--
Pozdrawiam,
Paweł