Problem z db po instalacji PLD Ti z rescuecd

Krystian Tyczyński krystian w kolobrzeg.com.pl
Czw, 23 Paź 2008, 10:57:58 CEST

Paweł Zuzelski pisze:

> Z poziomu rescuecd powinieneś móc odczytać normalnie:
> rpm --dbpath=/pld/var/lib/rpm/ -qa

Eh cos sie powaznie z ta baza sypie...
Poldek mi pokazuje:

8729 packages read
error: /pld/var/cache/poldek-cache/dirindex-of-rpmdbcache.tndb: invalid
directory index
Rebuilding /var/lib/rpm's directory index...
error: /pld/var/cache/poldek-cache/dirindex-of-rpmdbcache.tndb: invalid
directory index
62 packages loaded

a  rpm --dbpath /pld/var/lib/rpm/ -qa
setup-2.5.7-2.x86_64
FHS-2.3-23.x86_64

To wszystko...
Nie ma jakiegos dobrego howto jak zainstalowac Ti bez tych problemow z
baza na x86_64?

Pozdrawiam.