Problem z db po instalacji PLD Ti z rescuecd

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Czw, 23 Paź 2008, 11:07:33 CEST

2008/10/23 Krystian Tyczyński <krystian w kolobrzeg.com.pl>:

> Eh cos sie powaznie z ta baza sypie...
> Poldek mi pokazuje:
>
> 8729 packages read
> error: /pld/var/cache/poldek-cache/dirindex-of-rpmdbcache.tndb: invalid
> directory index
> Rebuilding /var/lib/rpm's directory index...
> error: /pld/var/cache/poldek-cache/dirindex-of-rpmdbcache.tndb: invalid
> directory index
> 62 packages loaded
>

> a  rpm --dbpath /pld/var/lib/rpm/ -qa
> setup-2.5.7-2.x86_64
> FHS-2.3-23.x86_64
>
> To wszystko...
> [...]

Pisałem juz:
http://pld-users.org/pl/przewodniki/32-bitowy-chroot-czyli-aplikacje-32bitowe-w-systemnie-64bitowym

Analogicznie jak pod linkiem, tylko zmień architekturę i skonfiguruj
potem w chroocie co trzeba - lilo/grub.

10minut roboty. - tyle mi zajeło jak pierwszy raz instalowałem Ti...

Za pomocą CRI to jest 5minut roboty... ;)

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.