Ktora wersja PLD najelpsza na maszyne produkcyjna?

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 23 Paź 2008, 17:02:53 CEST

On Thu, 23 Oct 2008, marteen wrote:

> To jak wytlumaczysz fakt ze po upgradzie rozsypuja sie softraidy i
> serwer nadaje sie do przeinstalowania (poldek ustawiony na aktualizacje
> z AC, AC-UPDATES i AC-SUPPORTED)?? Mam jeszcze pare serwerow z soft
> raidem pod PLD na ktorym sa strategiczne dane firmowe (bazy danych i
> samba) i szczerze mowiac to boje sie teraz robic jakiekolwiek
> aktualizacje bo nie mam czasu na reinstalke serwera po aktualizacji.

Hm. SOA #1 ?

Bo ja tez mam kilka maszyn z Ac i /dev/md* w uzyciu i dziala.
Jakiego tam kernela uzywasz ze nie chcialo?

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-