Ktora wersja PLD najelpsza na maszyne produkcyjna?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 23 Paź 2008, 17:14:41 CEST

On Thu, 23 Oct 2008, marteen wrote:

> To jak wytlumaczysz fakt ze po upgradzie rozsypuja sie softraidy i serwer nadaje
> sie do przeinstalowania (poldek ustawiony na aktualizacje z AC, AC-UPDATES
> i AC-SUPPORTED)??

Cóż, ja po prostu na maszynie serwerowej nie bawię się w dystrybucyjne
kernele - na cóż mi wszelkie udevy, initrd i inne bajery które niczego mi
nie ułatwią?

> Mam jeszcze pare serwerow z soft raidem pod PLD na ktorym sa strategiczne dane
> firmowe (bazy danych i samba) i szczerze mowiac to boje sie teraz robic
> jakiekolwiek aktualizacje bo nie mam czasu na reinstalke serwera po aktualizacji.

jw. - na takich serwerach wolę poświęcić parę godzin na odpowiednie
skonfigurowanie jądra, by później nie walczyć z jakimiś initrd.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"