[ti] dhclient, dhcpcd, automatyczne podnoszenie sieci

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 23 Paź 2008, 21:58:59 CEST

Dnia czwartek, 23 października 2008, Arkadiusz Machoł napisał:
[...]
> A może wrócić do ostatniej "sprawnej" wersji dhcpcd (ja tak zrobiłem,
> korzystam z dhcpcd-3.1.4-1.i686) i wpisać do hold w poldku?

Ale to już jest poprawione! Trzeba przeczytać dokumentację. Jako parametr
trzeba podać -I 01:xx:xx:xx:xx:xx:xx, gdzie xx:xx:xx:xx:xx:xx to MAC karty
sieciowej. Ważne jest, żeby to 01 było na początku.

PS. To ja o tym pisałem wcześniej. Teraz jest OK.