[ti] dhclient, dhcpcd, automatyczne podnoszenie sieci

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 23 Paź 2008, 22:09:53 CEST

Dnia czwartek, 23 października 2008, Łukasz Maśko napisał:
[...]
> Ale to już jest poprawione! Trzeba przeczytać dokumentację. Jako parametr
> trzeba podać -I 01:xx:xx:xx:xx:xx:xx, gdzie xx:xx:xx:xx:xx:xx to MAC
> karty sieciowej. Ważne jest, żeby to 01 było na początku.

Jeszcze jedno - w najnowszym dhcpcd (4.0) jest jeszcze inaczej. Teraz, zdaje
się, nie trzeba podawać tego 01: tylko sam MAC. Przynajmniej na routerze
Linksysa wydaje się to działać OK. Tylko ja miałem problemy na DLinku,
którego nie mam teraz dostępnego, żeby to sprawdzić.