Karta intela i Dual head.

Przemysław Zając zajac_p w o2.pl
Pią, 24 Paź 2008, 10:18:44 CEST

Friday 24 of October 2008 08:21:52 Łukasz Maśko napisał(a):
> Chodzi ci o możliwość podłączenia dwóch monitorów? Spróbuj użyć xrandr:
> zainstaluj soft (xorg-lib-libXrandr, xorg-app-xrandr), podłącz drugi
> monitor, potem odpal X-y a w terminalu zrób coś takiego:
>
> xrandr --output VGA --auto --left-of LVDS
>
> Tak to działa u mnie na grafice i855GM w laptopie DELL. Możesz sobie
> ewentualnie zobaczyć, co wpisać zamiast tego VGA i LVDS wpisując xrandr bez
> żadnego parametru.
> A potem można to skonfigurować na stałe w X-ach:
>
> Section "Monitor"
>         Identifier      "LVDS"
>         VendorName      "Build-in matrix"
> [...]

Te pakiety już miałem zainstalowane, podłączyłem monitor, zrestartowałem X'y,
nawet z podłączonym monitorem restartowałem laptopa i nic za każdym razem jak
wpiszę xrandr dostaję to samo czyli
Screen 0: minimum 1024 x 768, current 1280 x 800, maximum 1280 x 800
default connected 1280x800+0+0 (normal left inverted right) 0mm x 0mm
   1280x800       60.0*
   1024x768       60.0

i nic więcej.
Może mi jeszcze czegoś brakuje albo niesknfigurowałem czegoś?

Przemysław Zając
JID: zajac w jabber.org
 GG: 7855838