Co ze stabilnoscia AC??

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Wto, 28 Paź 2008, 17:34:51 CET

marteen wrote:
> Witam
>
> Jak wyglada sprawa stabilnosci PLD AC na dzien dzisiejszy??
> W tym tyg musze instalowac nowy serwer i nie wiem czy instalowac go na PLD czy innym distro, poniewaz ma dzialac 24 godz na dobe.

IMHO instaluj TH.
W AC odeszlo juz do historii praktycznie.

Osobiscie mam jeszcze kilka systemow na AC i kilkanascie na TH.
Wszytkie dzialaja 24h/dobe i to w niektorych przypadkach znacznie
dociazone. Zmiany AC->TH przewaznie wynikaly z rozmaitych migracji,
potrzseby rozdzielenia uslug itp.

Nigdy nie mialem ani z AC ani z TH zadnych problemow, albo na tyle
duzych problemow zebym nie potrafil sobie z nimi poradzic w ciagu kilku
minut.

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ a.rdest()infomex()pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-