Co ze stabilnoscia AC??

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 28 Paź 2008, 17:54:16 CET

On Tue, 28 Oct 2008, Adam Gołębiowski wrote:

> Według mnie jest w porządku. Może i zdarzają się czasem zmiany większe
> niż byśmy mogli się spodziewać po już wydanej dystrybucji, ale nie jest
> tak źle.
>
> Mam w tej chwili pod opieką jakieś 20-30 systemów, w tym część jako
> guesty - xen, vserver, vmware. Z całej tej puli może 4-5 to Th, reszta
> Ac. Działa, jestem zadowolony, nie ruszam.
>
> Jeżeli to jest nowy serwer, możesz mieć problemy z obsługą sprzętu. W
> końcu dystrybucyjne 2.6.16.x wydane zostało ponad 2,5 roku temu, a
> 2.6.22 jeszcze nie trafiło do ac-updates.

To 2.6.22 to bym proponowal jednak na zasadzie czegos a'la 2.4-Packi
dla Ra chocby dlatego, ze tam sie duzo zmienia: od sposobu rozpoznawania
dyskow IDE, przez reorganizacje iptables czy zmiany zwiazane z pcmcia
az po likwidacje linii UP. O zmianie sposobu budowania modolow nie mowiac.

Poza tym 2.6.16.x jest latwiej upilnowac w zgodnosci w dol z 2.4.x,
ktora w Ac miala obowiazywac. A 2.4.x w niektorych zastosowaniach
niestety jest nie do zastapienia bez wymiany sprzetu.

M.
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-