Co ze stabilnoscia AC??

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 28 Paź 2008, 17:48:30 CET

On Tue, 28 Oct 2008, Pawel Golaszewski wrote:

> Tak się rodzi plotka.
> Twój przedmówca ciągle o tym gada, nie podając żadnych szczegółów. I jest
> odosobniony w tym akurat zgłoszeniu.
>
> Nie zmienia to faktu, że stabilność AC pozostawia trochę do życzenia...

A kiedy PLD bylo takie ze mozna bylo poldek --upa ; poldek --upgrade *
do crona wpisywac?
Jak sie przy upgrade mysli to problemow nie ma. Tyle, ze dobrze miec
jeden host "testowy" na ktorym wszystkie poprawki zostana przetestowane.
Ale to tyczy nie tylko Linuxa, ale kazdego systemu na produkcji.
Kiedys nawet Microsoftowi sie zdarzylo ze po nalozeniu WindowsUpdate
cos w serwerze przestawalo dzialac...

Gorzej, ze tworcy oprogramowania czasem zastawiaja pulapki.
Np cups w wersjach > 1.3.4 moze miec problem z samba.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-