Co ze stabilnoscia AC??

Adam Gołębiowski adamg w pld-linux.org
Wto, 28 Paź 2008, 16:04:50 CET

Dnia 2008-10-28, wto o godzinie 11:22 +0100, marteen pisze:
> Witam
>
> Jak wyglada sprawa stabilnosci PLD AC na dzien dzisiejszy??
> W tym tyg musze instalowac nowy serwer i nie wiem czy instalowac
> go na PLD czy innym distro, poniewaz ma dzialac 24 godz na dobe.

Według mnie jest w porządku. Może i zdarzają się czasem zmiany większe
niż byśmy mogli się spodziewać po już wydanej dystrybucji, ale nie jest
tak źle.

Mam w tej chwili pod opieką jakieś 20-30 systemów, w tym część jako
guesty - xen, vserver, vmware. Z całej tej puli może 4-5 to Th, reszta
Ac. Działa, jestem zadowolony, nie ruszam.

Jeżeli to jest nowy serwer, możesz mieć problemy z obsługą sprzętu. W
końcu dystrybucyjne 2.6.16.x wydane zostało ponad 2,5 roku temu, a
2.6.22 jeszcze nie trafiło do ac-updates.

--
adamg